Pár ďalších tipov

30. května 2011 v 22:04 | Dominikkaaa |  ★Pro ANA
Rozděl si příjem denních kalorii mezi několik malých jídel. Jedno jídlo by mělo mít velikost tvé dlaně ne víc!
Minimalizuj nebo nejlépe vypusť příjem chleba, těstovin, rýže a brambor
Nepokoušet se postit po několik dnů. Protože půst po dlouhá časová období ve skutečnosti zpomalí výměnu látek. A značně zvyšuje riziko touhy po přejedení nebo šáhnutí po něčem vysokokalorickém. Místo toho aby jste byli šťastní že ztrácíte váhu, tak budete deprimovaní kvůli nedostatku jídlo.
Mezi každým soustem jídla si dej hlt vody. To tě zaplní a zpomalí jedení, abyste zůstali v kontrole a jídlo se neproměnilo v obrovský nenasytný mejdan jídla. Kterého byste pak mohla litovat.
Trénink zvýší vaši výměnu látek
Pijte neperlivou a ledově studenou vodu…..vaše tělo musí spálit víc kalorií k tomu aby se zahřálo
Neužívejte projímadla. Můžou způsobit vážné lékařské komplikace. Ve skutečnosti vás odvodňují a nesnižují vaší váhu.
Spánek minimálně 6 hodin. Méně než 6 hodin spánku stimuluje chuď do 15%. Mnoho lidí s poruchami příjmu potravy trpí nespavostí, ale je opravdu důležité spát jak nejdéle je to jen možné.
Pít horké nápoje, zvláště na podzim a v zimě. Horké tekutiny expandují vnitřní ústrojí a vyvolávají ve vás pocit plnosti. Teplé pití může pomoct utopit váš hlad. I polévka má stejný účinek. Bujónové kostky mají jen 5 kcal a chutnají báječně. Můžete jí sníst kolik chcete. A navíc budete plná.
Nejdůležitější jsou první 3 sousta. Potom vzrušení z jídla začne pomalu klesat.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama